hysteriiiiiiii

Kommentarer
Petra

Sova som är så skönt!! Hoppas att dom kommer på det snart :P Jag längtar tills dom mysiga och lugna kvällarna kommer.. (OM dom kommer...)

2012-05-14 » 22:38:06 BLOGG: http://peetrah.blogg.se/
Evelina

:)

NU är det klart lugnare än vad det har varit kan jag säga haha .. fy sjutton för de första 12-14 veckorna (typ), jag låg mest bara i sängen och mådde illa & grät. Det var ett helvete rent ut sagt :P Men det släppte ju det också, och nu mår jag hur bra som helst! Förutom en jäkla värk i ryggen :/ Har ju skolios, och det gör alltid ont .. men lite värre sen jag blev gravid. Men jag överlever :) Och det är så värt det ändå!

Dock känner jag inte bebisen :( Det tycker jag är skittråkigt. Min moderkaka ligger i framvägg, så typiskt. Men på ultraljudet sa hon att den låg bra där & att det är vanligt. Skulle ge det några veckor innan H*n börjar sparka, men jag vill ju känna nuuuu :) haha. Sen jämför jag mig så mycket med andra och tror då lätt att det är nåt fel på bara mig. Men egentligen vet jag ju att det är inte så :)

Åh herregud vilken lång kommentar du fick nu haha, men kommer skriva om detta i bloggen också :)



HUR MÅR DU? :D Gravid med tredje prinsessan! Så sjukt kul. Är det nå annorlunda med hur det har vart förut? Alltså har dina graviditeter vart olika eller har du liksom känt igen dig? :)



Kramkramkram

2012-05-14 » 23:26:17 BLOGG: http://eevelinasjosten.blogg.se/

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0