Åsikter och tankar

Kommentarer
Anna

Nä alla gör väl som det passar dem. Vi kan oxå ha mys, men jag låter inte barnen vara uppe länge för det, JAG ser ingen mening med det,(barnen blir trötta å ev gnälliga dagen efter osv!) vi förlägger myser tidigare istället. Det är inte tiden som Jamie myser av, dessutom tycker jag det är alles för viktigt att jag å r får ensamtid på kvällen. Och jag tränar på min fritid för att få mer energi=JAG blir en bättre mamma till mina barn, plus att jag kommer i form, hittar nya mål å meningar och JAG behöver min ensamtid. Att fixa naglar å hår gör jag ju oxå som du vet- helt enkelt för att jag mår bra av att försöka se bra ut- det gör väl alla?! Det har nog ingenting med moderskap att göra. Sen visst, jag skulle oxå vilja resa å fara med barnen. MEN barnen uppskattar nog en tur till skogen med lite picknick, precis lika mycket (eller kanske mer!) som att åka på ex utlandssemester. Alla gör efter sina förutsättningar! Men dock så tror jag att man ska akta sig för att försumma sig själv. Det gör nog ingen till en bättre förälder. Nä, ta hand om sig själv och he barnen det bästa efter sina förmågor- det tror jag på! Och du, attdu älskar dem, kommer de aldrig tvivla på! <3

2012-08-22 » 09:54:34 BLOGG: http://Frusommar.blogg.se
Linnea storm

Vem har sagt att man är en sämre mamma?
Jag spenderar min fritid med varg, men ska börja träna efter fl (i lagom mängd) och bli smal & stark för att kroppen ska orka leva länge :) och jag går gärna till frissan osv, för JAG känner mig snygg då, & jag vill ju gärna vara snygg inför min man också, oavsett om vi har barn eller inte :) men man är väl knappast en sämre mamma om man inte bryr sig! Och pengar , vem fan har det?! Haha :)

2012-08-22 » 20:46:42

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0